Het nieuwe jaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Stevens - WaarBenJij.nu Het nieuwe jaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Stevens - WaarBenJij.nu

Het nieuwe jaar

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Januari 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Wilco is alweer weg met zijn vliegtuig naar Nederland en ik wacht nu op mijn vlucht naar Indonesie...

ik had net een heel verhaal getypt, maar helaas heb ik het per ongeluk gewist... grrrrrrrrrrrrrr

met Oud en nieuw zijn we naar de Botanical gardens gegaan, we stonden daar 5 uur lang in de rij en leerden een groep Nederlanders kennen. Heel gezellig en met hun samen naar een plek gegaan waar we konden zitten, helaas uitzicht op een boom...
Wilco en ik besloten om weg te gaan, we zijn naar een open plek gegaan waar een select groepje zat en daar hadden we zicht op de brug, samen het nieuwe jaar ingeluid met mooi vuurwerk en een fles champagne, ook onze unox mutsen op natuurlijk.. haha

De dag erna zijn we de nieuwjaarsduik gaan doen in Bondi, echt super leuk met een groep van 50 Nederlanders, alle Australiers keken toe hoe de gekke Nederlandsers zich gedroegen... haha daar ook Lenneke weer ontmoet na 3 jaar.

Toen snel weer door voor de bus naar Melbourne en vanuit daar zijn we Mango op gaan halen.
De mensen van het 'bedrijf' waren echte hippies en dus heel relaxt. Ook midden in de nacht nog komen sleutelen aan Mango, terwijl we sliepen omdat de motor koel moest zijn.

De Great Ocean Road gereden met Mango, de Twelve Apostles gezien en nog andere mooie uitzichten.
Was wel erg druk en veel Japanners en Chinezen...
Vanuit daar nog naar Phillip Island gegaan en daar de Pengiun Parade gezien, echt super mooi, er liepen honderden kleine pinguins langs ons af, echt heel mooi om mee te maken.

Toen Mango ingeleverd en van Melbourne naar Sydney gevlogen. In Sydney zijn we gaan Kayakken, Wilco heeft de Bridgeclimb gedaan en we hebben de laatste dag nog gesurft. Ook hebben we nog gedineerd in de Sky Tower boven Sydney uit. We zijn op een Diner Cruise gegaan en daar hebben we genoten van het uitzicht.

Helaas kan ik nog steeds geen foto's uploaden... ik hoop dat ik dit snel ergens kan doen, we hebben er inmiddels zo veel. Misschien kan Wilco vanuit thuis wat foto's plaatsen, hij heeft toch de meeste en mooiste foto's

Tot snel allemaal en ik hou jullie op de hoogte van mijn vrijwilligers avontuur. Die gaat nu beginnen bij Tasikoki in Sulawesi (Indonesie)
Dit is met wilde dieren in een opvangpark.

dikke kus

  • 10 Januari 2014 - 07:05

    Hennie:

    Goed om te lezen dat alles goed gaat daar. Je verliest nu wel Wilco maar gaat met wilde dieren werken? Oh dus zo'n groot verschil is er dan niet ;) ;)

  • 10 Januari 2014 - 07:06

    Jeroen:

    Geniet in ieder geval nog het avontuur. Zal waarschijnlijk heel je leven bij blijven :)

  • 10 Januari 2014 - 09:48

    Vera:

    Hey laura,
    geniet van je avontuur in Indonesie...hoewel alle begin moeilijk is weet ik zeker dat je een supertijd gaat beleven!!!!

    dikke knuffel!

  • 10 Januari 2014 - 10:29

    René:

    Laura! Fijn om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad met Wilco! Onwijs veel succes en sterkte en nog veel meer mooie momenten toegewenst de komende weken/maanden. Het is je meer dan gegund!!!!

    Gr

    René

  • 10 Januari 2014 - 18:12

    Pa En Moe De Jongh:

    Hoi lieve Laura,
    Op naar het volgende avontuur in Indonesië.We hebben net een SMS van Wilco gekregen, dat hij vanuit Kuala Lumpur met een vertraging van ca. 30 minuten zal vertrekken.
    We zullen hem van Schiphol afhalen morgen vroeg.
    Een goede reis naar Indonesië en heel geniet van alle indrukken die je opdoet.
    Kus van ons

  • 10 Januari 2014 - 22:51

    Jeanny:

    Ha Laura! Op naar weer n nieuw avontuur! Spannend om met wilde dieren te gaan werken! In een prachtig Indonesië !!

    Wens jou daar een hele mooie tijd meid! Hoop ook echt dat wij snel de foto's kunnen gaan bekijken,want dan kunnen we ons nog n beetje n voorstelling geven van wat er allemaal moois te beleven is!! Dus ga weer door met genieten!

    Lieve groet vanuit casteren!!

  • 12 Januari 2014 - 13:13

    Wilco:

    Ik heb eindelijk wat foto's toegevoegd, enjoy!

  • 13 Januari 2014 - 15:23

    Jeanny:

    Ha dierenvrouwtje!! Fijn om n paar foto s te kunnen aanschouwen! Hoop er snel meer te kunnen zien? Hoop dat je snel jou draai vind in het dierenasiel!! Doei doei xx

  • 14 Januari 2014 - 08:24

    Marita:

    Hoi Laura
    Ik wil graag vandag groetjes sturen.En nu moet ik werder schrijven in het duits omdat dat sneler gaat.
    Ich hoffe du bist vorsichtig da bei den wilden Tieren. Und ich hoffe es sind nette liebe Menschen bei dir. Ich denke jeden Tag an dich , wünsche dir tolle Erfahrungen zu sammeln und viel schönes zu sehen. Ich drücke dich. Bis bald
    Marita

  • 20 Januari 2014 - 19:26

    Mama:

    Hij schat ik wil toch ff reageren op je verhaal.we hebben inmiddels veel kontakt gehad iv m overlijden van oma en je niet bij de begrafenis kunt zijn m aar hier hadden. We t over gehad voor dat je vertrok.ik heb inmiddels de foto's gezien van Wilco en ze zijn weer schitterend en hoop zeer snel de rest te zien.dikke kus en geniet van de rest van de tijd.

  • 28 Januari 2014 - 17:03

    Marita:

    hoi Laura
    vandag will ik toch graag nog iets schrijven. de fotos op facebook zijn leuk,zo en nu op deutsch.
    Ja liebe Laura die Zeit geht doch schnell vorbei. Aber wenn man jemanden vermisst geht es um so langsamer.
    Ich wünsche dir weiter viel Spass und tolle aber bitte ungefährliche Lebensereignisse. Es ist toll von dir zu hören zu lesen oder Bilder zu sehen.
    Umarme dich !! Dicken Kuss

  • 11 Februari 2014 - 07:55

    Natascha Hiensch:

    Bella was toch nog niet wakker, dus kon ik toch nog even een een berichtje plaatsen :-)

    De foto's staan er inmiddels op en had ze natuurlijk ook op de app gezien, super leuk allemaal! Ik hoop dat Henk, Bela en ik dit ook allemaal eens kunnen gaan doen :-)
    Klinkt allemaal echt super!

    En wat grappig van die hippies haha past dan ook echt wel bij ze he haha

    Je bent nu alweer in Indonesië, maar alsnog zeg ik: geniet er van :-) de tijd vliegt voorbij!

    Dikke kus en knuffel,

    Veel liefs,
    Natascha

  • 15 Februari 2014 - 12:14

    Joke (moeder Van Nancy):

    Hallo Laura, prachtig dat je dit allemaal mag beleven je geniet met volle teugen!
    Nog veel plezier met je ontdekkings tocht, veel groetjes van Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Vanaf 6 december ga ik een deel van de wereld ontdekken.... Wilco en ik beginnen met Nieuw-Zeeland en Australie Daarna ga ik verder naar Indonesie, Maleisie en Thailand Samen gaan Wilco en ik nog Cambodja, Vietnam en Laos ontdekken

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 7894

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 06 Mei 2014

Reis naar het onbekende

Landen bezocht: