Reis naar het onbekende - Reisverslagen van Laura Stevens - WaarBenJij.nu Reis naar het onbekende - Reisverslagen van Laura Stevens - WaarBenJij.nu

Reis naar het onbekende

Samen gaan we op pad naar Nieuw-Zeeland en Australië
Ik ga alleen naar Indonesië, daar wil ik vrijwilligerswerk gaan doen, vanuit daar verder naar Maleisië en Thailand
Daarna voegt Wilco zich weer bij mij om naar Cambodja, Laos en Vietnam te gaan

Recente Reisverslagen:

29 April 2014

Vietnam

18 April 2014

Laatste weken

22 Maart 2014

Project Singburi en Thailand

03 Maart 2014

Java en Bali

06 Februari 2014

Sulawesi
Laura

Vanaf 6 december ga ik een deel van de wereld ontdekken.... Wilco en ik beginnen met Nieuw-Zeeland en Australie Daarna ga ik verder naar Indonesie, Maleisie en Thailand Samen gaan Wilco en ik nog Cambodja, Vietnam en Laos ontdekken

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7918

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 06 Mei 2014

Reis naar het onbekende

Landen bezocht: